-
- Нормативно-правовая база
- Технологии мобильного обучения и дополненной реальности
- Мобильные устройства и средства коммуникации в учреждении образования
- Дистанционное обучение
- Интерактивное оборудование
- Электронные средства обучения
- Блоги педагогов
- Полезные ссылки
- Информационная безопасность и контроль доступа в сети Интернет
-
-
- План мероприятий в рамках шестого школьного дня в Дятловском районном центре дополнительного образования детей и молодежи
- РЕКЛАМА МЕРОПРИЯТИЙ
- ИТОГИ СУББОТ В ЦЕНТРЕ
- Проект Молодежного брендингового агентства "#СДЕЛАЕМ!"
- Курс безопасности юного пользователя
- Галерея мероприятий и друзей проекта
- О нас!
- Вниманию всех!
- НАГРАДЫ
- Мы в СМИ!
- ВИДЕОСАЛОН
- Сацыяльна-творчы праект гастранамічнага квэста шостага школьнага дня ««Бабка» едзе ў госці!»
- Палажэнне сацыяльна-творчага праекта гастранамічнага квэста шостага школьнага дня ««Бабка» едзе ў госці!»
- РЭКЛАМА ПРАЕКТА
- АНОНОС ПРАЕКТА
- ЗАЯЎКА
-
Итоги дня 16 ноября 2019 года
Итоги дня 16 ноября 2019 года
Моладзевыя праекты
Як стаць паспяховым маркетолагам? У рамках прафарыентацыйна-адукацыйнага праекта шостага школьнага дня “Школа “Стартап”: ад ідэі да прыбытковага бізнэсу” ў Цэнтры творчасці дзяцей і моладзі горада Дзятлава прайшла чарговая сустрэча для навучэнцаў, на гэты раз па тэме “Маркетынг”. Старшыня раённага савета ГА “БРПА”, яна ж спікер праекта, Ірына Мішчанка расказала юным прадпрымальнікам, чаму маркетынг – аснова поспеху любой бізнес-арганізацыі. Навучэнцы паглядзелі тэматычную прэзентацыю і мультфільм, пасля чаго падзяліліся на дзве каманды і актыўна ўключыліся ў інтэлектуальную гульню. У час яе пазнаёміліся з эканамічнымі тэрмінамі “маркетынг”, “сегмент рынку”, “сегментацыя рынку”, “гандлёвая марка”, “лагатып”, “рэклама”. Замацаваць тэарытычныя веды дапамагло практыкаванне на адпрацоўку навыкаў фармулявання прапановаў на мове кліента. Таксама рабяты даведаліся шмат карыснай інфармацыі аб вывучэнні рынку, фарміраванні і задавальненні рыначнага попыту, цэнаўтварэнні, прасоўванні тавараў і гандлёвай маркі, ролі рэкламы і лагатыпаў. Затым юныя бізнесмэны адгадвалі эканамічныя загадкі, успаміналі прыказкі і прымаўкі пра бізнес. Завяршыў сустрэчу ўрок піара “Спецыяльнасць “Маркетынг: выбіраем альтэрнатыву”, у час якога навучэнцы даведаліся аб спецыялізацыях маркетолагаў, попыце на рынку працы на такіх спецыялістаў, іх заработнай плаце, працоўных абавязках.
Телефоны: 8(01563)66-1-78, 8(01563)66-9-58, 8(01563)66-9-48
Email: dtddt@grodno-region.by